بیمه توسعه در آستانه توقف کامل فعالیت هایش قرار گرفت !

بیمه توسعه در آستانه توقف کامل فعالیت هایش قرار گرفت !

صفحه اصلی   تماس با ما   پیوندها   RSS  
 

سه‌شنبه ۳۱/۵/۱۳۹۶ - ۰۴:۰۷

 
نسخه چاپي ارسال به دوستان  ۱۳۹۳/۰۳/۱۹   (اهم اخبار)  
 

بیمه توسعه در آستانه توقف کامل فعالیت هایش قرار گرفت !

 
شورای عالی بیمه به استناد گزارش بيمه مركزي و با توجه به اينكه شركت بيمه توسعه به تكاليف مقرر در مصوبه شورا عمل نكرده است ، این مصوبه را تصویب کرده است.
 

بیمه نیوز - در اجراي بخش پاياني مصوبه جلسه مورخ ۲۱/ ۱۲/ ۱۳۹۲ ، گزارش بيمه مركزي از نتايج اقدامات انجام‌ شده شركت بيمه توسعه در جلسه مورخ ۳۰/ ۰۲/ ۱۳۹۳ شوراي عالي بيمه مطرح شد و اين شورا به استناد گزارش بيمه مركزي، با توجه به اينكه شركت بيمه توسعه به تكاليف مقرر در مصوبه شورا عمل نكرده و صرفاً مبلغ كمي از خسارات بيمه‌گذاران و زيان‌ديدگان شخص ثالث را به صورت نقدي پرداخت كرده و همچنين عوارض قانوني را نيز پرداخت ننموده است، مقرر نمود:  

۱-   تعليق پروانه فعاليت شركت در رشته بيمه شخص ثالث تا زمان ارائه گزارش بيمه مركزي مبني بر اجراي تكاليف مقرر در مصوبه مورخ ۲۴/۱۰/۱۳۹۲ شوراي‌عالي بيمه تمديد ‌گردد. 

 ۲- به منظور جلوگيري از ايجاد تعهدات جديد و بلندمدت و با هدف حمايت از بيمه‌گذاران خرد، پروانه فعاليت اين شركت در مجموع رشته‌هاي بيمه عمر (زندگي) نيز تا زمان ارائه گزارش بيمه مركزي مبني بر اجراي تكاليف مقرر در مصوبه مورخ ۲۴/۱۰/۱۳۹۲ شوراي‌عالي بيمه تعليق گردد.

۳- بيمه مركزي مي‌تواند از پرداخت خسارات مربوط به سهميه اتكايي اجباري بيمه‌نامه‌هاي صادره طي دوره تعليق فعاليت خودداري نمايد.

 
 
نظرات كاربران:

همشهری : الحمداله...انشاله که این بررسی و اعمال قانون درمورد یه تعداد ازشرکتهای دیگه هم که رویه بیمه توسعه رو برداشتن اعمال بشه

: امیدوارم تمامی بیمه های خلافکار به همین روز گرفتار شوند

اکبر محبت پور : بیمه ایران با توجه به اختلاس های متعدد با تصمیمات اینچنینی شورای عالی بیمه مرکزی مواجه نمی شود مگر نه اینکه شورای عالی بیمه مرکزی باید در برابر کارشکنی های شرکت های بیمه ای تصمیمات یکسان و عادلانه اتخاذ نماید؟ و چرا شورای عالی بیمه مرکزی بدون توجه به مشکلات معیشتی و اعتباری نمایندگان و کارکنان شرکت بیمه توسعه دست به چنین اقدامی زده است ؟ با توجه به مشکلات بوجود آمده و اعتبار از دست رفته شرکت بیمه توسعه ، حال ما نمایندگان این شرکت درعرصه رقابت بیمه ای چگونه میتوانیم به کار خود ادامه دهیم و در اذهان عمومی اعتبار از دست رفته خود را بازگردانیم ؟ حال از شما مقام مسئول خواهشمندم مشکلات بوجود آمده مطرح نمایید تا در آینده مشکلات اینچنینی برای شرکتهای بیمه ای دیگر بوجود نیاید که یک شرکت بیمه ای به دلیل نفوذ زیادی که در شورای عالی بیمه مرکزی دارد سایر شرکتهای بیمه ای را به ورطه نابودی بکشاند .قابل توجه است نمایندگان و خانواده های آنها که از این طریق امرارمعاش میکنند در حالی که 4 ماه است تمامی نمایندگان درامدی ندارند .

علی : کو گوش شنوا

تهرانی : آن زمان که بیمه توسعه با اعمال نرخ های غیر فنی خصوصا در رشته شخص ثالث به خیال خود بازار بیمه را دراختیار داشت باید فکر این روز رو میکرد. آقای اکبر محبت پور ، همکار نماینده محترم ، با تمام احترامی که برای شما دارم باید بگوییم متاسفانه بیمه توسعه به هرکسی که از راه رسید نمایندگی اعطاء کرد.نمایندگانی که سواد بیمه ای ندارند و حتی در متن الحاقیه غلط املایی دارند نیز مقصر هستند.در ضمن خواهشا شرکت دولتی بیمه ایران را که سال ها به مردم کشور خدمت کرده است را محترم بشمارید.

حقیقی : من نماینده شرکت بیمه توسعه نیستم اما با نظرات آقای محبت پور کاملا موافقم بهتره به فکر نماینده های شرکتهای بیمه ای هم بود وتصمیمات عجولانه نگرفت که تماما متوجه نمایندگان میشود

: از قدیم گفتن جوجه را آخر پاییز می شمارند شرکت بیمه توسعه با نرخهای غیر فنی و به خیال خودش بازار رو در دستش گرفت اما به این فک نکرد که جوجه را آخر پاییز می شمارند

باقري : احتراما همكار نماينده شركت بيمه توسعه به هركسي كه از راه رسيده پروانه اعطا نكرده بلكه ما نمايندگاه بيمه توسعه از هفت خان رستم رد شديم تا پروانه بهمون دادن پس به همكاران خود احترام بگذاريد و البته داخل پرانتز اشتباهات يك منشي را به پاي نمايندگي نمي گذارن شايد غلط املايي تقصير منشي همكاران بوده آيا خود شما همكار محترم اشتباه تايپي در زندگي خود نداشته ايد؟ پس به حقوق همكارانمون احترام بگذاريمو من نيز با همكار محترمم آقاي محبت پور موافق هستم.

saber : جناب اقای تهرانی نماینده محترم بیمه ایران عنایت فرمائید در خطاب به اقای اکبر محبت پور ایشان را همکار نماینده محترم عنوان که از آن نماینده فرهیخته آمیخته از سواد و فاقد غلط املائی بعید می باشد ضمن اینکه خواهشا شرکت بیمه دولتی و .... نیز در ادبیات فارسی جایگاهی ندارد و تنوین در خواهش لزومی ندارد و بهتر است از خواهشمند است یا خواهشمندم استفاده گردد.لطفا در صورت صلاحدید به چند سوال کوتاه همکارتان در شرکت بیمه توسعه پاسخ دهید 1- ایا شما در مقامی قرار دارید که اطلاعات جامع بیمه ای نمایندگان کلیه شرکتهای بیمه ای را در محک سنجش وارزیابی قرار دهید؟ 2- بیمه توسعه بپاس ارج نهادن به اعیاد مقدس مذهبی و مناسبتهای ملی در کلیه رشته های بیمه ای تخفیف به بیمه گذاران اعطاء و به صراحت با توجه به اطلاعات محدودتان نمیتوانید اعلام فرمائید غیر فنی بوده است .3 -متولیان محترم بیمه مرکزی نیز اذعان دارند که ارزیابی های فعلی با فاکتورهای موجود در خصوص سطح توانگری مالی شرکتهای بیمه ای جهت بیمه گذاران عمده شرکتها منطقی نبوده و یقین داشته باشید بیمه های جدید فاقد خسارتهای سنگین و معوق بوده و لاجرم جای گرفتن انها در گروه 1 از سطح توانگری مالی موجب فریب انان در انتخاب شرکت بیمه ای با پشتوانه قوی برای ایفاء تعهدات آتی میباشد.4- سیطره بیمه دولتی تاکنون تا چه حد موجب گردیده شرکتهای خصوصی بیمه در مناقصات ادارت و سازمانهای دولتی پیروز صحنه رقابت عادلانه بزعم شما را حتی با اعمال نرخهای غیر فنی ترک نمایند ؟ 5- اگر بیمه نامه های صادره توسط شبکه فروش گسترده بیمه توسعه فاقد وجاهت قانونی و دارای ابعاد تخلفی بوده چرا نمایندگان محترم بیمه ایران برای تمدید مجدد ان سرو دست می شکنند؟ 6- ایا اعتقاد دارید صنعت بیمه با بیمه دولتی قدرتمندش و سایرشرکتهای خصوصی با عنایت به فرمایشات جناب اقای امین که اینده صنعت را نگران کننده میداند با اقتصاد دستوری دولتی در صحنه اقتصادی کشور با توانمندی ادامه حیات دهد؟ 7-سخن کوتاه متولیان محترم بیمه مرکزی و شورایعالی بیمه که عمدتا از جایگاه دولتی تصمیم گیری مینمائید لطفا به فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری در پیام نوروزی امسال با بصیرتی که از مسئولین این نظام مقدس بارور شده از خون مقدس ومطهر شهداءانتظار است در جهت وراستای فرامین معظم له حرکت وبا توجه به نظرات خداپسندانه مراجع ذیربط بجای مقابله با یکی از خوشنام ترین بیمه های کشور به مصالحه بپردازند و مسئولین شرکت نیز با تمامی توان با عنایت به اینکه ظرف 5 ماه گذشته مجاری مالی به شرکت با تصمیمات شورایعالی بیمه مسدود گردیده مع الوصف درکلیه شعب کشور حضور و مشغول پرداخت خسارتهای مالی و جانی زیاندیده گان میباشند و متولیان محترم بیمه مرکزی بیش از هر نهاد و ارگانی اعتقاد دارند که خدای ناکرده سرمایه گذاران و سهامداران شرکت توسعه هیچگونه فساد مالی نداشته و انچه از حق بیمه تولیدی پس از کسر عوارض متعدد و هزینه های جاری شرکت بجای مانده در سایر بخشهای اقتصادی سرمایه گذاری نموده که ممکن است با فروش انی و عجولانه ان تعادل بازار در بخش سهام و مسکن و ... برهم بریزد و نقد نمودن ان تا حدودی زمان بر می باشد امید است نقطه نظرات خود را فارغ ازهر گونه اتهام زنی که زیبنده ما مردم مسلمان که در زیر چتر حمایت ائمه اطهار (س) و پرچم ولایت فقیه تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت ایت الله خامنه ای (مد ظله العالی)نمی باشد بیان فرمائید و اعیاد شعبانیه نیز بر همه شیعیان در خط ولایت مبارک باد با سپاس

saber : با سلام و عرض ادب لطفا در جهت تنویر افکار عمومی و رعایت عدالت متن جوابیه اینجانب خطاب به جناب اقای تهرانی را درج نمائید با سپاس فراوان نماینده بیمه توسعه

پیمان : با سلام خدا کنه درست بشه اما تبلیغات سو وبازار شکنی نکنه.اون روزایی که نرخ شکنی میکرد باید به فکر این روزا میبود .تا نان زن وبچه خیلیا قطع نمیشد.مسولین شرکت توسعه جواب خانواده هارو چه میخوان بدن در برابر خدا.امیدوارم درس خوبی باشه برای سایر شرکتها ورقابت صحیح وسالمی داشته باشن نه با اعتبار شرکت ونه با نان زن وبچه دیگران بازی نکند.اندک اطمینان از صنعت بیمه از بین نره

saber : با سلام متاسفم که این سایت گزینشی عمل و اجازه پاسخ گوئی به افرادی که با اطلاعات بی پایه جو این صنعت را متشنج مینمایند نمی دهید و مطالب ارسالی ام را در دید عموم قرار نمی دهید ضمنا جهت اطلاع عرض کنم که رفتار جناب اقای امین در این منصب و مسند و بی پرده رسانه ای نمودن مشکلات مالی بیمه توسعه که ناشی از سیاستهای غلط ایشان نیز می باشد تشویش اذهان عمومی بوده و عواقب تعدی و تعرض به شعبات بیمه توسعه در سراسر کشور با ایشان می باشد صحبتهای ایشان با رسانه ملی تحریک مردم زیان دیده ای است که بعلت بی مبالاتی مسئولین بیمه مرکزی و مسدود نمودن مجاری مالی به شرکت تا کنون بحق و حقوق خود نرسید ه اند اگر مطالب پست شده دیشب و امروز من را در قضاوت عموم قرار ندادید حداقل در حافظه خود نگهدارید با سپاس

توسعه : همکار عزیز سعی کن خیلی به خودت مغرور نشی اگر دولت پشتوانه بیمه ایران نبود تا الان هزار بار کله پا شده بودید یادتون نره که دریا هم کم و زیاد داره ش بهتره به فکر خودتون باشید که ............

saber : دوستان در روز مولودمنجی عالم بشریت متاسفم که بگویم صحبتهای جناب اقای امین در شب گذشته در رسانه ملی را نمی توان جزتشویش افکار عمومی و تحریک زیان دیده گان که بعضا عنان اختیار از دست داده و مرتکب رفتاری غیر اصولی در بعضی از شعبات شرکت گردیده اند دانست اصلا در شق بد بد قضیه مردم فکر کنید که بیمه توسعه قادر نیست به تعهدات معوق خود در سیکل زمانی کوتاهی که متولیان بلند نظر بیمه مرکزی تعیین و ضرب الاجل میدهند اقدام کند ایا در این حالت متولی بزرگوارش نبایستی اعلام که ما پیگیر قضایا هستیم و انان نیز دارند تلاش می کنند با نقد نمودن سرمایه گذاریهایشان که بعضا زمان بر است خسارت دهند اگر مردم مستاصل ناراحت باشند جو و ارامش شعبه ای را لحظه ای بهم زده و بعد ارام شده اند ولی اقای امین شما از چه ناراحت هستید که جو جامعه ای را ملتهب نمودید و در این منصب گناه شما بسیار بیشتر از این زیان دیده گان میباشد خرسند از این نباشید که با این سیاستها جو عمومی را برعلیه کلیه شرکتهای خصوصی ملتهب و سرمایه گذاران رااز این صنعت دور و بیکاری و درماندگی خیل عظیم شبکه فروش بیمه توسعه و کارمندانش را شاهد باشید اعتقاد راسخ داریم که سرمایه گذاران و سهامداران شرکت فساد مالی نداشته و توان عبور از این بحران طراحی شده دارند ودر انتها یقین داریم در اینده اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهادی شما جای نخواهید داشت

حسيني : چه نامردين شما كه ميگي الحمد الله چه مسلموني كه خوشحال بشه از بدبختي 3تا 4000 نفر مسلمون ديگه؟

آریایی فر : سلام دوستان من نماینده بیمه البرز هستم واقعا از صمیم قلب با همکارانمان در بیمه توسعه ابراز همدردی می کنم و آرزو می کنم این شرکت با تغییراتی در هیئت مدیره خود بتواند به عملکرد مثبتی دست یابد. امیدوارم با نظارت درست بیمه مرکزی سایر شرکتهای بیمه نوپا نیز وادار به فعالیت حرفه ای در صنعت بیمه گردند. این وضعیت بیمه توسعه برای وجهه صنعت بیمه سنگین تمام می شود اگر فروشنده بیمه عمر باشید حتما به این جمله من پی خواهید برد.

مهدی : به خدا که حقشه مردم بیچاره فکر نمی کردن یک روز به خسارت می خورن بیمه های دیگه تعطیل شده بودن

میثم حسینمردی : متاسفانه بیمه ایران طاقت رشد سایر بیمه ها را ندارد در حال حاضر تنها بیمه ای که انواع اقسام بیمه های ثالث را انجام میدهد این شرکت در حالی تا قبل از این این نوع صدور بیمه نامه از سوی ایشان محکوم بود جناب اقای تهرانی لطفا به نمایندگان توسعه احترام بگذارید

: همکار محترم اختلاس های مکرر از بیمه ایران مطلب جدیدی نیست و همانطور که می دانید بسیاری در حال محاکمه هستند بیمه ایران می توانست الگوی خوبی برای سایرین می بود ولی چنین نشد

دهواری : زمانی که در بازار نرخ شکنی میکردید باید به فکر این روزا هم می بودید

قزوین : دقت در شرایط اقتصادی مردم و کمک به اقشارمتوسط جامعه در جهت خرید بیمه نامه نرخ شکنی نیست .رعایت حق الناس مردمی است که توانایی پرداخت هزینه های گزاف را ندارند و فقط تحت تاثیر سیاستهای مسئولین ملزم به پرداخت حق بیمه های گاها سنگین میباشند..حال با رسانه ای کردن وضعیت موجود بیمه توسعه به کررات از رسانه ملی و تشویش اذهان بیمه گذاران و اعتراض آنان به نمایندگان محترم این شرکت حق الناس سنگینی بر ضمه مسئولین میباشد. چرا که این شرکت و نمایندگان به دنبال کسب سرمایه های عظیم از طریق جبر عمومی نبوده اند اما دلسوزان در صنعت بیمه رافت سهامداران بیمه توسعه رانسبت به بیمه گذاران در رسانه ملی هیچگاه اعلام نمیکنند... ان شااله بیمه توسعه از بحران فعلی خارج خواهد شد.در ضمن آقای تهرانی من در شرکت بیمه ایران نمایندگانی را میشناسم که هنوز به پرتفو میگویند فتفو.....چون باید باسواد باشی که بتوانی خوب بنویسی خوب بشنوی زیبا بیان کنی .پس لطفا قبل از اظهار نظربه پیرامونتان نگاه کنید و خوب بیندیشید.

بیمه توسعه : همکاران محترم چند نفر ازشما به حق درجایگاه خودتان قرار دارید بیمه توسعه وسایر بیمه ها تحت نظارت بیمه مرکزی مجوز کار گرفته اند یعنی اینکه اگر شرکت بیمه ای نتوانست پاسخ گو باشد بیمه مرکزی به تعهداتش عمل کند وهمیشه درکلاسهای آموزشی بیمه عمر این چنین مطرح می شد که بیمه مرکزی درصورت ورشکستگی شرکت بیمه ای پاسخ گو به بیمه گذاران می باشد چون بیمه عمر زمان بر است چون بافروش بیمه عمر میخواهیم اطمینان وآرامش رابه خانواده ها هدیه بدهیم حال باچنین جو متشنجی آیا بیمه مرکزی پاسخ گو می باشد

بمه توسعه : همکار محترم قضییه نرخ شکنی بیمه توسعه قضییه ماشینهای ازرده خارج است که بیمه ایران ودانا به رقابت انجام میدهند اگر اتومبیلی فاقد امنیت می باشد وخطر آفرین است نباید بیمه بشود که جان انسانها را درجاده به خطر بیندازد

میثم حسینمردی : جناب اقای دهواری همکار عزیز. توسعه یک بیمه کاملا خصوصی است و اختیار دارد سیاست اقتصادی خود را داشته باشد در حالی که بیمه ایران این سیاست را بر نمیتابد و در عین حال در مورد رشته های غیر ثالث بیمه ایران این نرخ شکنی های غیر واقعی را دارد و اجازه رقابت به سایر بیمه ها را نمیدهد.

میثم حسینمردی : با تشکر از حسن رفتار همکاران محترم در سایر شرکت ها که ابراز همدردی و محبت به نمایندگان توسعه نمودید.

علي : با سلام خدمت كليه همكاران عزيزي كه نظرات سازنده خود را ابراز فرمودن عارض خدمت شريف كليه همكاران بزرگوارم باشم كه بدنام شدن يك شركت بيمه فقط به آن شركت بيمه خاص تمام نموشود بلكه كل صنعت بيمه كشور را تحت تاثير قرار داده و همگان را نسبت به صنعت بيمه كشور نه به يك شركت خاص بدبين مي كندلذا شايسته است همكاران بزرگوار ازجبهه گيري در خصوص شركت خاصي خودداريفرموده و صرفا اگرراه حل مناسب و معقول به ذهن شريفشان ميرسد ابراز نظر فرمايند دردي كه براي هريك ازهمكاران عزيزمان حادث گردد مختص آنشخص نيست بلكه كل جامعه هزينه هاي سنگين آن را بردوش مي كشداميد است روزي تمام همكاران بدون دغدغه نرخ شكني بلكه فقط با ارائه خدمات شايسته تر درجذب بيمه گذاران باهم رقابت سالم داشته باشند به اميد موفقيت تمام عزيزاني كه در اين صنعت و عرصه زحمت مي كشند پايدار و سرفراز باشيد

ملكي : با سلام من از گفته بعضي دوستان اين برداشت رو دارم كه تخفيف به مردم دادن اشتباهه،بايد گوششون رو بريد يعني ...

: باسلام همکارمحترم جناب آقای تهرانی بیمه توسعه اگرتخفیفاتی بمناسبت اعیادتخفیفاتی را درنظرمیگرفت بیمه ایران نیز در همان اعیاد تخفیفاتی بالاتر از بیمه توسعه اعمال مینمودندحال آنکه پرونده اختلاسهای کلان عوامل بیمه ایران بارها دردادگاه بررسی وهم اکنون نیز ادامه دارد.یا جنابعالی از دنیای بیمه خبری ندارید یا اینکه مقرضانه قضاوت مینمائید.همکاران محترم حتما بیمه توسعه توضیحاتی درباره این ناعدالتیها دارداما همانگونه که میدانیم نمیتونن هرچیزی را هرجایی عنوان نمود.متاسفم که همکاران بیمه ای مابسیارمغرضانه درباره شرکت بیمه توسعه قضاوت میکنند.عجیبتر اینکه افراد غیر بیمه ای نیز اجازه هرگونه نظر به خود داده درحالیکه ازبیمه وقوانین آن هیچ نمیدانند البته زیاد نمیتوان به آنها خرده گرفت وقتی آقای تهرانی ودیگرهمکاران بیمه ای اینقدر بد وبیرحمانه قضاوت کرده ورای صادرمینمایند از افراد غیر بیمه ای نمیتوان انتظار بیشتری داشت.

همکار (بیمه پاسارگاد) : متاسفانه از افتادن دیگری همیشه لذت برده ایم دوستان متوجه باشند که بیمه توسعه هم عضو این صنعت می باشد که اگر سقوط کند که محال است دودش به چشم کل صنعت نوپای بیمه خواهد رفت.

حق و حقیقت : بیمه توسعه با مدیریت ضعیف نگاه مردم رو نسبت به بیمه عوض کرده و همه خواهان بیمه ارزان هستند این کارشکنی در کار سایر شرکت های بیمه می باشد لذا بنده امیدوارم بیمه توسعه از روند قبلی خود عبرت گرفته و نرخ هایی مناسب ارائه دهد تا با چنین مشکلاتی مواجه نشود در ضمن با کلیه نمایندگان بیمه توسعه ابراز همدردی می نمایم و امیدوارم مشکل به زودی مرتفع شود .

amirali : نمایندها چه گناهی دارند سیاست اشتباه بوده و نمایندها ی ایران از یک رانت دولتی بودن بیمه نهایت استفاده را می برن نوش جانشان- صفایی نماینده بیمه کارآفرین

كريم : بيمه توسعه به علت نرخ شكني به اين روز نيفتاده بلكه بعلت سر مايه گذاري كلان در بخش ساختمان وراكد شدن خريد و فروش ساختمان به اين روزگار خوش دچار شده

سقزی : دوست عزیز( تهرانی و دیگر دوستانی که کم لطفی می فرمایند).......مگر شرکتهای دیگر بیمه ای به بهانه های دیگربه بیمه گذار تخفیف نمی دادند؟از جمله بیمه سینا که اگر شخصی فقط دست طلبه و یا دانشجویی را می گرفت و می برد جلو دفتر بیمه دستش را بلند می کرد و می گفت این دانشجو یا طلبه است و حق بیمه ی من را پایین بیاورید،این کار نمی شد.شرکتهای دیگرقیمتها را پایین می آوردند و روی بیمه نامه هاقیمت واقعی چاپ می شد،اما مبلغ مثلاً 50 تومان کمتر از بیمه گذار می گرفتند. بیمه توسعه می رفت از بیمه ی ایران هم سبقت می گرفت اما انگار در نظر بیمه ی ایران،فقط بیمه توسعه تخلف می کرد؟!من می گویم بیمه ی توسعه ضعف مدیریتی داشت که نسبت به این تبعیضها اعتراض نمی کرد.بیمه توسعه خودروهایی که اصلاًبیمه نداشتند و صاحبان آنها حاضر نبودند مبالغ بالا را پرداخت کنند،دوبار زنده کرد وآنها رابه پروسه ی بیمه ثالث اجباری!کشاند.بیایید چشم واقعیت را بازکنیم و همه چیز را آنطور که هست ببینیم.

علي : با سلام خدمت همكاران عزيز چرا نگاهي به عقب نميكنيد تا ببنيد كه عامل اصلي اين خطا كم كاري بيمه مركزي بوده كه توي اين مدت پيگير كارهاي اين شركت نبوده تا الان اين مشكلات گريبان گير افراد زيادي نشه و يك نماينده بتونه به راحتي به همه نماينده هاي اين شركت توهين كنه و در آخر بايد بگم كه اين روند پيش آمده به زودي به ساير شركت ها هم مي رسه واز همه نماينده ها خواهش مي كنم با سوء تبليغات بازار بيمه رو براي خودشون خراب نكنند.

بیمه پاسارگاد : متاسفانه در بازار رقابتی صنعت بیمه گاهاَ شاهد تبلیغات منفی در مورد سایر شرکت های بیمه میباشیم که در دراز مدت به اعتبار کل صنعت بیمه لطمه وارد میکند. از دوستان و همکاران بیمه ای خواهشمند است به جای این تعصبات و دست نشانه بر روی نقات ضعف همکارانتان مزایا و قابلیت های شرکتتان را تبلیغ کنید. با آرزوی بهبودی شرایط صنعت بیمه

 
نظرات بینندگان
نام :
آدرس ایمیل :
نظر شما :
 

 

 
صفحه اصلی | تماس با ما | پیوند ها | آرشیو | Rss
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بیمه نیوز می باشد واستفاده از مطالب با ذکر منبع بلاماتع است bimehnews @2006- 2013